• Evenfall (edycja polska) REBEL Rebel

Symbol: 5902650619654
287.00
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 20
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty w sklepie lub dowóz 0
Kurier 20
Dostępność Średnia dostępność
Waga 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 669191501

Zostaw telefon

Magiczne klany przygotowują się do nowej epoki

Nastał czas zmierzchu dotychczasowego świata. Kruszą się granice rzeczywistości i budzą się siły nadprzyrodzone. Drzewo Świata otwiera swe pełne blasku bramy prowadzące do nieznanych i odległych regionów. Wysyłaj tam wiedźmy ze swojego klanu, aby odkrywały nowe miejsca mocy i przejmowały nad nimi kontrolę. Odprawiaj tajemne rytuały i walcz o magiczne kamienie. Na tronie może zasiąść tylko jedna osoba!

Evenfall to strategiczna gra, w której uczestnicy przewodzą potężnym klanom wiedźm w trudnych czasach zawirowań i konfliktów. Rozgrywka opiera się o efektywne zarządzanie kartami, by jak najlepiej wykorzystać łączące je zależności. Wykorzystując zarówno popularne, jak i nowatorskie mechanizmy, oferuje satysfakcjonującą rozgrywkę, która nabiera smaku, w miarę jak poznajemy wewnętrzne synergie.

Na czym to polega?

  1. Rozgrywka w Evenfall trwa trzy rundy, a każda z nich obejmuje cztery fazy.
  2. W fazie zwiadu gracze pobierają surowce, manę i karty, jak wskazują ich planszetki klanów.
  3. W fazie akcji uczestnicy rozgrywają tury w kolejności zgodnej z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. W pojedynczej turze gracz wykonuje jedną akcję główną i dowolną liczbę akcji darmowych.
  4. W ramach akcji możemy: pozyskiwać nowe miejsca mocy, aktywować pola akcji poprzez wysyłanie na nie wiedźm i mędrców, a także aktywować żeton klanu, co pozwoli na przykład na zbieranie surowców.
  5. Sercem gry są jednak karty, które mamy na ręce. Zarówno rytuały, jak i specjaliści mają określony koszt w zasobach, jednak po zagraniu oferują potężne efekty. To właśnie one, umiejętnie zagrywane i łączone, będą zapewniały nam bonusy w trakcie gry i punkty zwycięstwa pod koniec.
  6. Gdy wszyscy gracze spasują, faza akcji dobiega końca i rozpoczyna się faza walk w każdym regionie rozgrywa się rywalizacja o trofea i magiczne kamienie.
  7. W ostatniej fazie gracze przygotowują się do następnej rundy albo, w rundzie trzeciej, do punktowania na koniec gry.

Zawartość:

  • 4 dwuwarstwowe planszetki klanów
  • 4 liczniki many
  • 3 plansze regionów
  • plansza punktacji
  • planszetka Automy
  • 156 kart
  • 109 drewnianych elementów
  • 93 żetony

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci