-
Palce w pralce REBEL Rebel
Symbol:
3760052142154
57.00
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 20 |
Dostępność | Duża dostępność 87 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 3760052142154 |
Zamówienie telefoniczne: 669191501
Zostaw telefon |
"Palce w pralce" to szalona, imprezowa gra dla każdego. Wyjmij ręce z kieszeni... Włącz się w rytm i postaraj ani razu się nie pomylić !
"Palce w pralce" to gra, w której gracze klaszczą w rytm klasycznego utworu We Will Rock You. Jednocześnie pokazują gesty, które mają na swoich kartach i przekazują kolejkę dalej wywołując innych graczy ich gestami. Wywołany gracz musi odpowiedzieć swoim gestem i przekazać kolejkę do kolejnej, wybranej osoby.
Jak w to się gra?
Każdy z graczy ma przed sobą jedną lub więcej kart z rysunkami gestów. W rytmie wybijanym przez wszystkich gracze pokazują gesty kolejnych osób. Ale uwaga! Każda pomyłka oznacza otrzymanie karty Kula, a ten z graczy, który zbierze ich najwięcej, przegrywa grę.
Dwa klaśnięcia o uda
Twój gest (np. Zombie!)
Dwa klaśnięcia o uda
Gest innego gracza (np. Rocky!)
Wskazany gracz odpowiada w ten sam sposób, przekazując do kolejnej osoby
... a w tym czasie pozostali gracze wystukują rytm (dwa klaśnięcia o uda, jedno klaśnięcie dłońmi). Wyczucie rytmu, obserwacja współgraczy, zapamiętanie gestów biorących udział w grze to klucz do Twojego sukcesu!
"Palce w pralce" to gra, w której gracze klaszczą w rytm klasycznego utworu We Will Rock You. Jednocześnie pokazują gesty, które mają na swoich kartach i przekazują kolejkę dalej wywołując innych graczy ich gestami. Wywołany gracz musi odpowiedzieć swoim gestem i przekazać kolejkę do kolejnej, wybranej osoby.
Jak w to się gra?
Każdy z graczy ma przed sobą jedną lub więcej kart z rysunkami gestów. W rytmie wybijanym przez wszystkich gracze pokazują gesty kolejnych osób. Ale uwaga! Każda pomyłka oznacza otrzymanie karty Kula, a ten z graczy, który zbierze ich najwięcej, przegrywa grę.
Dwa klaśnięcia o uda
Twój gest (np. Zombie!)
Dwa klaśnięcia o uda
Gest innego gracza (np. Rocky!)
Wskazany gracz odpowiada w ten sam sposób, przekazując do kolejnej osoby
... a w tym czasie pozostali gracze wystukują rytm (dwa klaśnięcia o uda, jedno klaśnięcie dłońmi). Wyczucie rytmu, obserwacja współgraczy, zapamiętanie gestów biorących udział w grze to klucz do Twojego sukcesu!
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci